وبلاگ خبرهای داغ

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

وبلاگ خبرهای داغ

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

دنیا مال همه بیخیال همه من باتوحالم خوبه فقط بگو راحت چته من حواسم بهته کم نشه یه تار مو ازت

دنیا مال همه بیخیال همه من باتوحالم خوبه فقط بگو راحت چته من حواسم بهته کم نشه یه تار مو ازت
دنیا مال همه بیخیال همه من باتوحالم خوبه فقط بگو راحت چته من حواسم بهته کم نشه یه تار مو ازت
دنیا مال همه بیخیال همه من باتوحالم خوبه فقط بگو راحت چته من حواسم بهته کم نشه یه تار مو ازت
دنیا مال همه بیخیال همه من با تو حالم خوبه فقط
بگو راحت چته من حواسم بهته کم نشه یه تار مو ازت
هرجای عالمی وقتی دلتنگمی من خودمو بهت میرسونم
میخوامت بی حساب من بیدارم تو بخواب سرد بشه روتو بپوشونم
عمدا از تو میپرسم کجا یعنی مث دیوونه ها با من برو با من بیا
از بس عاشقم رفتارم عجیبه
عمدا از تو میگیره دلم تو خودش میره دلم بفهمی گیره دلم
جوری که تورو دوس دارم عجبیه
عاشقتم یعنی بهت یه وقتایی پیلم
یه روزایی رو تعطیلم من دست خودم نیست که
عاشقتم یعنی تو خیلی فرق داری واسم
بدبینم و حساسم من دست خودم نیست که
من دست خودم نیست که
عمدا از تو میپرسم کجا یعنی مث دیوونه ها با من برو با من بیا
از بس عاشقم رفتارم عجیبه
عمدا از تو میگیره دلم تو خودش میره دلم بفهمی گیره دلم
جوری که تورو دوس دارم عجبیه

Web results

دنیا مال همه بیخیال همه من با تو حالم خوبه فقط بگو راحت چته من حواسم بهته کم نشه یه تار مو ازت♪♪♫♫♪♪♯ هرجای عالمی وقتی دلتنگمی من خودمو بهت میرسونم
Dec 3, 2018 - دنیا؛ مالِ همهبیخیالِ همهمن با تو خوبه حالم، فقط○♪♫ بگو راحت، چته؟! من؛ حواسم بهتهکم نشه یه تارِ مو، ازت!○♪♫ هر جای عالمی؛ وقتی دلتنگمی ...
درمانی عجیب برای سفیدی مو جایگزین عالی رنگ مو · زعفران و زرشک ... دنیا مالِ همه بیخیالِ همه من با تو حالم خوبه فقط بگو راحت چته من حواسم بهته کم نشه یک تار مو ازت ... عاشقتم یعنی بهت یه وقتایی پیلم یه روزایی رو تعطیلم من دست خودم نیست که
دانلود ریمیکس اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
دانلود آهنگ یعنی مثل دیوونه ها
کلیپ دنیا مال همه بیخیال همه
اکورد اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
رقص با آهنگ عمدا سینا شعبانخانی
دانلود آهنگ سینا شعبانخانی من بیقرارم

People also search for

May 3, 2017 - دنیا مال همه بیخیال همه من با تو حالم خوبه فقط بگو راحت چته من حواسم بهته کم نشه تار مو ازت هرجای عالمی وقتی ... عمدا از تو میپرسم کجا یعنی مثل دیوونه ها با من برو با من بیا ... عاشقتم یعنی بهت یه وقتایی پیلم یه روزایی رو تعطیلم من ...
دانلود آهنگ یعنی مثل دیوونه ها
دانلود ریمیکس اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
کلیپ دنیا مال همه بیخیال همه
اهنگ مثل دیوونه هام
اکورد اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی عمدا

People also search for

May 3, 2017 - دنیا مال همه بیخیال همه. من با تو خوبه حالم فقط. بگو راحت چته من حواسم بهته. کم نشه یه تار مو ازت. هرجای عالمی وقتی دلتنگمی. من خودمو بهت میرسونم.
دانلود آهنگ یعنی مثل دیوونه ها
دانلود ریمیکس اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
کلیپ دنیا مال همه بیخیال همه
اکورد اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
رقص با آهنگ عمدا سینا شعبانخانی
بیخیال همه دنیا مال همه بسه که تو دوسم داری

People also search for

Rating: 4.4 - ‎36 votes
May 3, 2017 - دنیا مالِ همه بیخیالِ همه من با تو حالم خوبه فقط بگو راحت چته من حواسم بهته کم نشه یک تار مو ازت. هر جای عالمی وقتی دلتنگمی ... عاشقتم یعنی بهت یه وقتایی پیلم یه روزایی رو تعطیلم من دست خودم نیست که عاشقتم یعنی تو خیلی فرق ...
دانلود اهنگ بفهمی گیره دلم
دانلود ریمیکس اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
دانلود آهنگ سینا شعبانخانی من بیقرارم
دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی عشق من

People also search for

متن آهنگ عمدا سینا شعبانخانی. دنیا مال همه بیخیال همه من با تو حالم خوبه فقط بگو راحت چته من حواسم بهته کم نشه یه تار مو ازت هرجای عالمی وقتی دلتنگمی من خودمو بهت ...
دانلود آهنگ یعنی مثل دیوونه ها
کلیپ دنیا مال همه بیخیال همه
دانلود ریمیکس اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
اکورد اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
دانلود آهنگ سینا شعبانخانی من بیقرارم
اسم من سینا شعبانخانی

People also search for

متن آهنگ از سینا شعبانخانی : ♫ ♫ نکست وان ♫ ♫. دنیا مال همه بیخیال همه من با تو حالم خوبه فقط. بگو راحت چته من حواسم بهت کم نشه یه تار مو ازت. هرجای عالمی وقتی ...
دانلود آهنگ یعنی مثل دیوونه ها
دانلود ریمیکس اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
کلیپ دنیا مال همه بیخیال همه
آهنگهای سینا شعبانخانی
دانلود آهنگ سینا شعبانخانی من بیقرارم
بیخیال همه دنیا مال همه بسه که تو دوسم داری

People also search for

دنیا مال همه بیخیال همه. من با تو حالم خوبه فقط. بگو راحت چته من حواسم بهته کم نشه تار مو ازت. هرجای عالمی وقتی ... عمدا از تو میپرسم کجا یعنی مثل دیوونه ها با من برو با من بیا ... عاشقتم یعنی بهت یه وقتایی پیلم یه روزایی رو تعطیلم من دست خودم نیست ...
دانلود آهنگ یعنی مثل دیوونه ها
دانلود ریمیکس اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
کلیپ دنیا مال همه بیخیال همه
اکورد اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
دانلود اهنگ سینا ش
سینا شعبانخانی پخش انلاین

People also search for

May 3, 2017
اجرای ترانه "عمدا" در خندوانه. «دنیا مالِ همه بیخیالِ همه من با تو حالم خوبه فقط / بگو راحت چته من حواسم بهته کم نشه یک تار مو ازت / هر جای عالمی وقتی دلتنگمی من خودمو بهت ...